• Otwarciue sali przy SP3 Gmina
    Uczniowie” trójki” zachwyceni nową salą sportową!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Już można ubiegać się o zwrot kosztów zakwaterowania uchodźców.
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Wielka radość. Gmina zdobyła ponad 2,2 mln zł na remont ul. Kopernika!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Mamy to! Gmina buduje kolejną ścieżkę rowerową i drogę
    Czytaj więcej
  • Podpisanie umowy na przebudowę ul. Kopernika Gmina
    Rozpoczynamy przebudowę ulicy Kopernika. Umowa podpisana!
    Czytaj więcej
  • Bez kategorii
    Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł
    Czytaj więcej
  • Podpisanie umowy na modernizację parku przy al. Niepodległości Gmina
    Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina
    Czytaj więcej
  • Dwumiasto “odpala” iluminację mostu
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie
    Czytaj więcej

Karty usług Wydziału Administracyjnego

Spis kart usług świadczonych przez Wydział Administracyjny

  1. Wpis do CEIDG
  2. Wydanie zaświadczenia z Ewidencji Działalności Gospodarczej
  3. Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
  4. Wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
  5. Wydanie decyzji o wygaśnięciu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  6. Licencja / zmiana licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  7. Zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób
  8. Wydanie decyzji o wygaśnięciu licencji / zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego
  9. Zawieszenie wykonywania transportu drogowego taksówką
  10. Wpis do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
  11. Zmiana wpisu do ewidencji obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
  12. Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
  13. Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorcy, którego działalność polega na organizacji przyjęć
  14. Zmiana zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego osób

Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00. USC i EL wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu wizyty

  • ewidencja ludności i dowodów osobistych  tel.  95 737 2071,
  • sprawy z zakresu usc
    tel. 95 737 2085

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ