• Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł Bez kategorii
    Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł
    Czytaj więcej
  • Pracujemy na bieżąco, ale są nowe zasady obsługi interesantów Gmina
    Pracujemy na bieżąco, ale są nowe zasady obsługi interesantów
    Czytaj więcej
  • Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą Gmina
    Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą
    Czytaj więcej
  • Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina Gmina
    Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina
    Czytaj więcej
  • Dwumiasto
    Dwumiasto “odpala” iluminację mostu
    Czytaj więcej
  • Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie Gmina
    Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie
    Czytaj więcej
  • Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić... Gmina
    Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić…
    Czytaj więcej

Wydział administracyjny

Wydział Administracyjny realizuje zadania z zakresu:

  • obsługi przedsiębiorców w zakresie:
    1) ewidencji działalności gospodarczej;
    2) centralnej ewidencji działalności gospodarczej;
    3) zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych;
    4) zezwoleń i licencji dotyczących transportu drogowego;
    5) handlu i usług , miejsc noclegowych i pól biwakowych,
  • współpracy z organami sołectw i innymi organami działającymi na rzecz rolnictwa,
  • organizacji i przeprowadzania wyborów, referendów, spisów powszechnych,
  • spraw administracyjno-eksploatacyjne.
  • obsługi interesantów w zakresie kancelaryjnym.



Naczelnik wydziału – pok. 217, II piętro, tel. 95 737 20 47

  • realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego UM, przypisanych kierownikom komórek organizacyjnych,
    w tym min. kierowanie pracą wydziału, a także zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji
    i przeprowadzania wyborów, referendów oraz spisów powszechnych.

Obsługa przedsiębiorców – pok. 223, parter, tel. 95 737 20 23

  • realizacja zadań wynikająca z ewidencji działalności gospodarczej i z centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
  • wymiana informacji rynku wewnętrznego za pośrednictwem systemu IMI,
  • realizacja zadań dotyczących handlu i usług, w tym m.in. określanie godzin otwarcia placówek, ewidencji miejsc
    noclegowych i pól biwakowych, opiniowania godzin otwarcia pracy aptek,
  • realizacja zadań dotyczących zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych,
  • realizacja zadań dotyczących zezwoleń i licencji z zakresu transportu drogowego.

Współpraca z organami sołectw oraz sprawy administracyjno-eksploatacyjne – pok. 216, II piętro, tel. 95 737 20 46

  • współdziałanie z organami sołectw w zakresie kreowania i koordynowania współpracy pomiędzy sołectwami,
    w tym nadzór nad  realizacją przedsięwzięć wykonywanych w ramach funduszu sołeckiego,
  • zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji i przeprowadzania wyborów organów sołectw.
  • administrowanie i eksploatowanie budynkami urzędu i świetlic wiejskich oraz gospodarka materiałowa, w tym
    prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
 


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ