• Po 50 latach odnowili małżeńską przysięgę!
    Po 50 latach odnowili małżeńską przysięgę!
    Czytaj więcej
  • Uwaga! W piątek 14 lutego Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich czynny wyjątkowo od 8.00 do 10.00 Gmina
    Uwaga! W piątek 14 lutego Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich czynny wyjątkowo od 8.00 do 10.00
    Czytaj więcej
  • Tłusty Czwartek? Burmistrz zaprasza mieszkańców na pączki! Gmina
    Tłusty Czwartek? Burmistrz zaprasza mieszkańców na pączki!
    Czytaj więcej
  • Słubice czyste miasto? Od nas to zależy! Bez kategorii
    Słubice czyste miasto? Od nas to zależy!
    Czytaj więcej
  • Ferie w mieście wcale nie muszą być nudne! Gmina
    Ferie w mieście wcale nie muszą być nudne!
    Czytaj więcej
  • Konsonans nam śpiewa od 20 lat! Gmina
    Konsonans nam śpiewa od 20 lat!
    Czytaj więcej
  • Tej wystawy w galerii OKNO nie przegapcie! Gmina
    Tej wystawy w galerii OKNO nie przegapcie!
    Czytaj więcej
  • 184 tys. zł od słubiczan na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!  Dziękujemy! Gmina
    184 tys. zł od słubiczan na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy! Dziękujemy!
    Czytaj więcej
  • W Kunowicach będzie nowa szkoła. I to jaka! Bez kategorii
    W Kunowicach będzie nowa szkoła. I to jaka!
    Czytaj więcej
  • Gmina zagospodaruje park przy alei Niepodległości. Powstanie atrakcyjne miejsce do rekreacji! Gmina
    Gmina zagospodaruje park przy alei Niepodległości. Powstanie atrakcyjne miejsce do rekreacji!
    Czytaj więcej
  • W niedzielę zagra u nas Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wśród wspierających Łukasz Fabiański! Wśród kwestujących burmistrz i jego zastępczyni! Gmina
    W niedzielę zagra u nas Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wśród wspierających Łukasz Fabiański! Wśród kwestujących burmistrz i jego zastępczyni!
    Czytaj więcej
  • Wielka radość. Gmina ma nowy budynek z mieszkaniami socjalnymi! Gmina
    Wielka radość. Gmina ma nowy budynek z mieszkaniami socjalnymi!
    Czytaj więcej
  • W przyszłym roku ponad 22 mln zł na inwestycje! Gmina
    W przyszłym roku ponad 22 mln zł na inwestycje!
    Czytaj więcej
  • Harcerze przynieśli nam Betlejemskie Światełko Pokoju Gmina
    Harcerze przynieśli nam Betlejemskie Światełko Pokoju
    Czytaj więcej
  • Radni i burmistrz pogratulowali sukcesu słubickim bibliotekarzom Gmina
    Radni i burmistrz pogratulowali sukcesu słubickim bibliotekarzom
    Czytaj więcej
  • Burmistrz: Dziękuję, że jesteśmy razem! Gmina
    Burmistrz: Dziękuję, że jesteśmy razem!
    Czytaj więcej
  • Niepodległość świątowaliśmy także na sportowo Gmina
    Niepodległość świątowaliśmy także na sportowo
    Czytaj więcej
  • Miasto nam się zazieleni! Gmina
    Miasto nam się zazieleni!
    Czytaj więcej

Wydział administracyjny

Wydział Administracyjny realizuje zadania z zakresu:

  • obsługi przedsiębiorców w zakresie:
    1) ewidencji działalności gospodarczej;
    2) centralnej ewidencji działalności gospodarczej;
    3) zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych;
    4) zezwoleń i licencji dotyczących transportu drogowego;
    5) handlu i usług , miejsc noclegowych i pól biwakowych,
  • współpracy z organami sołectw i innymi organami działającymi na rzecz rolnictwa,
  • organizacji i przeprowadzania wyborów, referendów, spisów powszechnych,
  • spraw administracyjno-eksploatacyjne.
  • obsługi interesantów w zakresie kancelaryjnym.



Naczelnik wydziału – pok. 217, II piętro, tel. 95 737 20 47

  • realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego UM, przypisanych kierownikom komórek organizacyjnych,
    w tym min. kierowanie pracą wydziału, a także zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji
    i przeprowadzania wyborów, referendów oraz spisów powszechnych.

Obsługa przedsiębiorców – pok. 223, parter, tel. 95 737 20 23

  • realizacja zadań wynikająca z ewidencji działalności gospodarczej i z centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
  • wymiana informacji rynku wewnętrznego za pośrednictwem systemu IMI,
  • realizacja zadań dotyczących handlu i usług, w tym m.in. określanie godzin otwarcia placówek, ewidencji miejsc
    noclegowych i pól biwakowych, opiniowania godzin otwarcia pracy aptek,
  • realizacja zadań dotyczących zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych,
  • realizacja zadań dotyczących zezwoleń i licencji z zakresu transportu drogowego.

Współpraca z organami sołectw oraz sprawy administracyjno-eksploatacyjne – pok. 216, II piętro, tel. 95 737 20 46

  • współdziałanie z organami sołectw w zakresie kreowania i koordynowania współpracy pomiędzy sołectwami,
    w tym nadzór nad  realizacją przedsięwzięć wykonywanych w ramach funduszu sołeckiego,
  • zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji i przeprowadzania wyborów organów sołectw.
  • administrowanie i eksploatowanie budynkami urzędu i świetlic wiejskich oraz gospodarka materiałowa, w tym
    prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
 


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

>Klauzule informacyjne RODO<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ