Gmina
Urząd Miejski w Słubicach szuka pracownika na zastępstwo do Wydziału Inwestycji i Drogownictwa
8 czerwca 2021r.
Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z charakterem pracy i zakresem obowiązków.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji:
- przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej),
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,
- przekazanie placu budowy dla wykonawców,
- koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem finansowo – rzeczowym,
- zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom,
- nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań,
- organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych,
- przeglądy gwarancyjne, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy,
- Sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy;
- Przygotowywanie wniosków wraz z załącznikami do biura zamówień na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych;
- Opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- Rozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących:
- zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
- zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
- przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania.
- Przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych;