• Gmina
    Zapraszamy na Przebojową Zimę w Mieście z Radiem ZET
    Czytaj więcej
  • Sprawdźcie, jakie darmowe atrakcje dla dzieci przygotowała gmina Słubice na czas ferii zimowych Gmina
    Sprawdźcie, jakie darmowe atrakcje dla dzieci przygotowała gmina Słubice na czas ferii zimowych
    Czytaj więcej
  • Odznaka Honorowa za Zasługi dla Samorządu Terytorialnego dla burmistrza Słubic Gmina
    Odznaka Honorowa za Zasługi dla Samorządu Terytorialnego dla burmistrza Słubic
    Czytaj więcej
  • Mistrzostwa Polski w Kolarstwie Przełajowym Gmina
    Mistrzostwa Polski w Kolarstwie Przełajowym odbędą się w Słubicach!
    Czytaj więcej
Gmina

Urząd Miejski w Słubicach szuka pracownika na zastępstwo do Wydziału Inwestycji i Drogownictwa

14 czerwca 2021r.
Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z charakterem pracy i zakresem obowiązków.

  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji:
  1. przygotowywanie umów dla  planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej),
  2. przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,
  3. przekazanie placu budowy dla wykonawców,
  4. koordynacja  wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem finansowo – rzeczowym,
  5. zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom,
  6. nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań,
  7. organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych,
  8. przeglądy gwarancyjne, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy,
  • Sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy;
  • Przygotowywanie wniosków wraz z załącznikami do biura zamówień na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych;
  • Opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • Rozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących:
  1. zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
  2. zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
  3. przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania.
  • Przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych;