• Zdjęcie z Urzędu Miasta Szostka Gmina
    Apel o pomoc dla miasta partnerskiego Szostka na Ukrainie
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Zapraszamy na bożonarodzeniowy jarmark!
    Czytaj więcej
  • 1 grudnia rozpoczynamy Aktywny Kalendarz Adwentowy Gmina
    Ależ to będzie piękny czas. Sprawdźcie nasz Aktywny Kalendarz Adwentowy!
    Czytaj więcej
Gmina

Koronawirus zamyka też ZAMK

13 marca 2020r.

Od 16 marca do odwołania wstrzymuję możliwość osobistego załatwiania spraw w Zakładzie Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach – poinformował dyrektor Krzysztof Radkiewicz.

Poniżej komunikat w tej sprawie.

Proszę o załatwianie spraw wyłącznie w  formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej. Korespondencję sporządzoną w formie papierowej proszę kierować na adres Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach, Plac Bohaterów 13, 69-100 Słubice, w formie elektronicznej (np. skan pisma) na  e-mail sekretariat@zamk.pl lub poprzez ePUAP.

W sprawach nie wymagających identyfikacji osoby (udzielanie informacji w sprawach indywidualnych) można dzwonić poprzez centralę telefoniczną zakładu 95 758 40 90 i numer wewnętrzny 110 księgowość, 109 najem lokali użytkowych, 103 najem lokali mieszkalnych, 112 dział techniczny.

W sprawach wymagających identyfikacji na nr telefonu komórkowego a w najbliższym czasie jeżeli będzie to możliwe technicznie poprzez komunikator WhatsApp (w sprawach indywidualnych możliwość identyfikacji osoby poprzez pokazanie dowodu osobistego). Nr telefonów komórkowych: 885 480 550  księgowość, 885 480 560 najem lokali użytkowych, 885 480 540 najem lokali mieszkalnych, 885 480 530 dział techniczny.

Jeżeli, nie mają Państwo możliwości korzystania ze wskazanych środków, przed budynkiem (Plac Bohaterów 13), w którym znajduje się siedziba Zakładu na  stelażu pod tablicą informacyjną zostanie umieszczona skrzynka podawcza (pocztowa), w której będzie można umieszczać korespondencję, która będzie odbierana każdego dnia.

Pracownicy Zakładu z uwzględnieniem powyższych rozwiązań pozostają do Państwa dyspozycji w poniedziałek od godziny 800 do 1600, od wtorku do piątku w godz. 700 – 1500.

Ze względu na ograniczenia w kontaktach terminy wyznaczone pismami w sprawach związanych z wnioskami o najem lokalu mieszkalnego nie mają zastosowania. Osoby korzystające z systemów przedpłatowych do poboru zimnej wody, energii elektrycznej, podgrzewania posiłków i ciepłej wody użytkowej (Targowisko Miejskie przy ul. Kopernika i mieszkańcy budynku mieszkalnego przy ul. Jagiellończyka 4 w Słubicach) będą miały umożliwiony wstęp do zakładu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. W sprawach dodatków mieszkaniowych tj. potwierdzenie wysokości opłat nasza jednostka będzie się bezpośrednio kontaktowała z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Słubicach.

Dziękuję za wyrozumiałość. O wszelkich zmianach będę Państwa informował za pośrednictwem strony internetowej slubice.pl i zamk.pl

Krzysztof Radkiewicz, dyrektor ZAMK