Komputery z grantów PPGR! Do jutra trzeba zaktualizować dane
W związku z udziałem Gminy Słubice w konkursie “Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz koniecznością weryfikacji poprawności danych złożonych w oświadczeniach informujemy, iż złożone dotychczas oświadczenia wymagają uzupełnienia o dokumenty aktów stanu cywilnego (np. kopia odpisu aktu urodzenia dziecka, odpisu aktu urodzenia rodzica składającego wniosek, odpisu aktu małżeństwa) potwierdzające pokrewieństwo między dzieckiem objętym projektem grantowym, a krewnym pracującym w zlikwidowanym Państwowym Gospodarstwie Rolnym.
Stosowne dokumenty należy dostarczyć, w nieprzekraczalnym terminie, do 10 grudnia 2021r. w Biurze Obsługi Interesanta UM w Słubicach.
Informujemy, że brak w/w dokumentów będzie skutkować wykluczeniem z programu Granty PPGR!
Więcej informacji pod numerem tel.: 957372064.