• Inwestycji wodno-kanalizacyjnej o takim rozmiarze nie było w naszym mieście od początków jego istnienia Gmina
    Inwestycji wodno-kanalizacyjnej o takim rozmiarze nie było w naszym mieście od początków jego istnienia
    Czytaj więcej
  • To jest modelowe współdziałanie. Do gminy płyną kolejne unijne pieniądze Gmina
    To jest modelowe współdziałanie. Do gminy płyną kolejne unijne pieniądze
    Czytaj więcej
  • Wotum zaufania i absolutorium dla burmistrza bez głosu sprzeciwu Gmina
    Wotum zaufania i absolutorium dla burmistrza bez głosu sprzeciwu
    Czytaj więcej
  • Zmienił się harmonogram szczepień w mobilnym punkcie przy Urzędzie Miejskim w Słubicach Gmina
    Zmienił się harmonogram szczepień w mobilnym punkcie przy Urzędzie Miejskim w Słubicach
    Czytaj więcej
  • Zabytkowe arkady na stadionie odzyskają blask Gmina
    Zabytkowe arkady na stadionie odzyskają blask
    Czytaj więcej
  • Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie Gmina
    Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie
    Czytaj więcej
  • Straż graniczna szuka chętnych do pracy Bez kategorii
    Straż graniczna szuka chętnych do pracy
    Czytaj więcej
  • Wielka radość. Gmina buduje nową szkołę w Kunowicach! Bez kategorii
    Wielka radość. Gmina buduje nową szkołę w Kunowicach!
    Czytaj więcej
  • Narodowy Spis Powszechny - Rozpoczęty Narodowy Spis Powszechny
    Narodowy Spis Powszechny – Rozpoczęty
    Czytaj więcej
  • Tu znajdziesz informacje dotyczące szczepień Gmina
    Tu znajdziesz informacje dotyczące szczepień
    Czytaj więcej
  • Narodowy Spis Powszechny - Infolinia Spisowa - 22 279 99 99 Narodowy Spis Powszechny
    Narodowy Spis Powszechny – Infolinia Spisowa – 22 279 99 99
    Czytaj więcej
  • Wizytę w Wydziale Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich trzeba umówić telefonicznie! Gmina
    Wizytę w Wydziale Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich trzeba umówić telefonicznie!
    Czytaj więcej
  • InPost Urząd 24 – Nowa usługa Urzędu Miejskiego w Słubicach Gmina
    InPost Urząd 24 – Nowa usługa Urzędu Miejskiego w Słubicach
    Czytaj więcej
  • Słubiczanie dziękujemy! Mamy trzeci wynik w województwie lubuskim Gmina
    Słubiczanie dziękujemy! Mamy trzeci wynik w województwie lubuskim
    Czytaj więcej
  • Trzeba złożyć nowe deklaracje na wywóz odpadów Gmina
    Trzeba złożyć nowe deklaracje na wywóz odpadów
    Czytaj więcej
  • Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić... Gmina
    Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić…
    Czytaj więcej
  • Kto wyrzuci z domu kopciucha dostanie od gminy dotację na ekologiczny piec Gmina
    Kto wyrzuci z domu kopciucha dostanie od gminy dotację na ekologiczny piec
    Czytaj więcej
  • Nowe stawki za odpady. Trzeba złożyć deklaracje
    Nowe stawki za odpady. Trzeba złożyć deklaracje
    Czytaj więcej
  • Nowe zasady obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Słubicach! Gmina
    Nowe zasady obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Słubicach!
    Czytaj więcej
Gmina

InPost Urząd 24 – Nowa usługa Urzędu Miejskiego w Słubicach

4 lutego 2021r.

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w związku z uruchomieniem usługi InPost Urząd24.

  1. Na czym w praktyce polega nowa usługa InPost Urząd24?

    Dzięki nowej usłudze możesz załatwić wybrane sprawy urzędowe – złożyć wnioski w dowolnym Paczkomacie na terenie Gminy Słubice, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.
    Uwaga! Osobistego stawiennictwa w Urzędzie wymagają np. sprawy meldunkowe, z zakresu dowodów osobistych czy rejestru PESEL, inne określone przepisami prawa.
    Natomiast ze strony Urzędu poprzez Paczkomat początkowo będą doręczane dokumenty dotyczące korzystania z gruntu (m.in. najem, dzierżawa) na terenie Gminy Słubice (na bazarze przy ul. Sportowej), jeżeli Interesant spełni jeden z następujących warunków:
    – wystąpi do Urzędu o takie doręczenie i wskaże nr telefonu oraz adres e-mail,
    – przy pierwszej przesyłce do przedsiębiorcy wyrazi zgodę na doręczanie jej poprzez – Paczkomat i wskaże nr telefonu oraz e-mail.

  2. Jakie sprawy mogę załatwić w Paczkomacie przy Urzędzie?

    Poprzez Paczkomat można złożyć do Urzędu Miejskiego w Słubicach wnioski w niemal wszystkich sprawach załatwianych dotychczas osobiście, z wyjątkiem spraw, które wymagają osobistego stawiennictwa. Link do strony wniosków: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/ lub przez stronę urzad24.inpost.pl/umslubice.

  3. Gdzie mogę nadać dokumenty do Urzędu Miejskiego?

    Dokumenty do Urzędu nadać można w dowolnym Paczkomacie na terenie Gminy Słubice.

  4. Gdzie mogę odebrać dokumenty od Urzędu Miejskiego?

    Dokumenty dotyczące korzystania z gruntu możesz odebrać z Paczkomatu znajdującego się przy Urzędzie Miejskim Słubicach:
    Paczkomat SLB05M – 69-100 Słubice, ul Akademicka 1 – jeśli wyrazisz zgodę na ich doręczenie w takiej formie.
    Natomiast jeśli takiej zgody nie będzie, to zarówno te dokumenty jak i dokumenty w pozostałych sprawach będą przesyłane jak dotychczas, na adres nadawcy.

  5. Czy otrzymam powiadomienie, że Urząd nadał do mnie dokumenty?

    W przypadku nadania poprzez Paczkomat – tak, otrzymasz powiadomienie od InPost, że Twoja przesyłka jest do odbioru w Paczkomacie wraz z adresem Paczkomatu. Powiadomienia są wysyłane poprzez e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile.

  6. Czy usługa nadania dokumentów jest płatna?

    Tak, koszt usługi nadania przesyłki do Urzędu to 5,99 zł brutto.

  7. W jaki sposób muszę wypełnić wniosek, żeby wysłać do Urzędu Miejskiego?

    Możesz złożyć własny wniosek, albo skorzystać z druków dostępnych na stronie: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/ lub przez stronę urzad24.inpost.pl/umslubice.
    Wydrukowany i wypełniony wniosek oraz załączniki (o ile są wymagane), należy zapakować, opłacić i wydrukować etykietę nadawczą (nie zapomnieć o naklejaniu etykiety na kopertę) i nadać w dowolnie wybranym przez siebie Paczkomacie na terenie gminy. Lista Paczkomatów dostępna jest na stronie urzad24.inpost.pl/umslubice.

  8. Jakie dane muszę podać, żeby nadać dokumenty do Urzędu?

    Najczęściej są to dane osobowe i adresowe wynikające z treści wniosku, (numer telefonu oraz adres e-mail – niezbędne w przypadku nadania przesyłki z Urzędu przez Paczkomat).

  9. Jak nadać dokumenty w Paczkomacie?

    To bardzo proste! Zlokalizuj wybrany przez Ciebie Paczkomat, a następnie udaj się tam z przygotowanymi wcześniej dokumentami. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję „Mam już paczkę ze specjalną etykietą”. Następnie zeskanuj kod kreskowy z etykiety i włóż dokumenty do skrytki.

  10. Jakie dane muszę podać przy Paczkomacie, żeby odebrać dokumenty od Urzędu?

    Wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów jest możliwy poprzez zdalne otwarcie skrytki przy pomocy aplikacji InPost Mobile. Możesz je również odebrać wprowadzając na ekranie numeru telefonu oraz kod odbioru otrzymany w wiadomości.

  11. Mam problem z odbiorem przesyłki z Paczkomatu? Z kim mogę się kontaktować?

    Można skontaktować się z infolinią InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pon. – pt. 7:00 – 22:00, sob. 8:00 – 20:00, niedz 8:00 -18:00, w święta 8:00 -16:00.

  12. Jakie dokumenty mam dostarczyć Urzędu Miejskiego, żeby załatwić daną sprawę?

    Procedury załatwianych przez Urząd spraw określone są w Kartach Usług, wraz z zworami wniosków dostępne na stronie Urzędu: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/

  13. Co mam sprawdzić przed złożeniem dokumentów w Paczkomacie?

    Sprawdź czy na pewno składasz wniosek na prawidłowym druku
    Starannie wypełnij wniosek
    Sprawdź, czy masz wszystkie niezbędne dokumenty
    Sprawdź, czy dokumenty zawierają prawidłowe dane, czy nie ma w nich pomyłek
    Sprawdź, czy załączyłeś prawidłowe druki opłat

  14. Co się stanie, jeśli złożone przeze mnie dokumenty będą nieprawidłowe, jak długo będę czekał na załatwienie sprawy?

    Urząd Miejski w Słubicach dołoży wszelkich starań, aby załatwić pozytywnie Twoją sprawę i w najszybszym możliwym terminie.
    W przypadku braków formalnych (brak załącznika, opłaty itp.) zostaniesz powiadomiony telefonicznie lub wezwany pisemnie, do uzupełnienia dokumentów, czy poprawienia błędów. Nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ