• Gmina
    Od 1 września Urząd Miejski w Słubicach czynny od 8.00 do 16.00
    Czytaj więcej
  • Stypendyści gminy Gmina
    Do tych uzdolnionych uczniów powędrowały nagrody i stypendia burmistrza
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Blisko 1,6 mln zł na wakacyjne remonty w placówkach oświatowych
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Gmina dostanie blisko 2 mln zł na przebudowę ul. Witosa
    Czytaj więcej
  • Przypominamy, że do do końca sierpnia Urząd Miejski w Słubicach jest otwarty od 7.00 do 15.00
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Miejskie Święto Hanzy? Bawimy się dalej!
    Czytaj więcej
  • Lato kulturalne w Dwumieście Gmina
    To już w najbliższy weekend rozpoczynamy Miejskie Święto Hanzy!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Wiele powodów do radości. Burmistrz dostał wotum zaufania od radnych i absolutorium
    Czytaj więcej
  • Festiwal piosenki w Gmina
    Ale nam się pięknie rozśpiewała “Jarzębinka”
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Wszystkiego najlepszego kochane dzieci!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Superwiadomość! Dostaniemy prawie 15 mln zł na gminne inwestycje!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Jak ubiegać się o zwrot kosztów zakwaterowania uchodźców.
    Czytaj więcej
  • Otwarciue sali przy SP3 Gmina
    Uczniowie” trójki” zachwyceni nową salą sportową!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Wielka radość. Gmina zdobyła ponad 2,2 mln zł na remont ul. Kopernika!
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Mamy to! Gmina buduje kolejną ścieżkę rowerową i drogę
    Czytaj więcej
  • Podpisanie umowy na przebudowę ul. Kopernika Gmina
    Rozpoczynamy przebudowę ulicy Kopernika. Umowa podpisana!
    Czytaj więcej
  • Bez kategorii
    Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł
    Czytaj więcej
  • Podpisanie umowy na modernizację parku przy al. Niepodległości Gmina
    Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina
    Czytaj więcej
  • Dwumiasto “odpala” iluminację mostu
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie
    Czytaj więcej
Gmina

InPost Urząd 24 – Nowa usługa Urzędu Miejskiego w Słubicach

4 lutego 2021r.

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w związku z uruchomieniem usługi InPost Urząd24.

  1. Na czym w praktyce polega nowa usługa InPost Urząd24?

    Dzięki nowej usłudze możesz załatwić wybrane sprawy urzędowe – złożyć wnioski w dowolnym Paczkomacie na terenie Gminy Słubice, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.
    Uwaga! Osobistego stawiennictwa w Urzędzie wymagają np. sprawy meldunkowe, z zakresu dowodów osobistych czy rejestru PESEL, inne określone przepisami prawa.
    Natomiast ze strony Urzędu poprzez Paczkomat początkowo będą doręczane dokumenty dotyczące korzystania z gruntu (m.in. najem, dzierżawa) na terenie Gminy Słubice (na bazarze przy ul. Sportowej), jeżeli Interesant spełni jeden z następujących warunków:
    – wystąpi do Urzędu o takie doręczenie i wskaże nr telefonu oraz adres e-mail,
    – przy pierwszej przesyłce do przedsiębiorcy wyrazi zgodę na doręczanie jej poprzez – Paczkomat i wskaże nr telefonu oraz e-mail.

  2. Jakie sprawy mogę załatwić w Paczkomacie przy Urzędzie?

    Poprzez Paczkomat można złożyć do Urzędu Miejskiego w Słubicach wnioski w niemal wszystkich sprawach załatwianych dotychczas osobiście, z wyjątkiem spraw, które wymagają osobistego stawiennictwa. Link do strony wniosków: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/ lub przez stronę urzad24.inpost.pl/umslubice.

  3. Gdzie mogę nadać dokumenty do Urzędu Miejskiego?

    Dokumenty do Urzędu nadać można w dowolnym Paczkomacie na terenie Gminy Słubice.

  4. Gdzie mogę odebrać dokumenty od Urzędu Miejskiego?

    Dokumenty dotyczące korzystania z gruntu możesz odebrać z Paczkomatu znajdującego się przy Urzędzie Miejskim Słubicach:
    Paczkomat SLB05M – 69-100 Słubice, ul Akademicka 1 – jeśli wyrazisz zgodę na ich doręczenie w takiej formie.
    Natomiast jeśli takiej zgody nie będzie, to zarówno te dokumenty jak i dokumenty w pozostałych sprawach będą przesyłane jak dotychczas, na adres nadawcy.

  5. Czy otrzymam powiadomienie, że Urząd nadał do mnie dokumenty?

    W przypadku nadania poprzez Paczkomat – tak, otrzymasz powiadomienie od InPost, że Twoja przesyłka jest do odbioru w Paczkomacie wraz z adresem Paczkomatu. Powiadomienia są wysyłane poprzez e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile.

  6. Czy usługa nadania dokumentów jest płatna?

    Tak, koszt usługi nadania przesyłki do Urzędu to 5,99 zł brutto.

  7. W jaki sposób muszę wypełnić wniosek, żeby wysłać do Urzędu Miejskiego?

    Możesz złożyć własny wniosek, albo skorzystać z druków dostępnych na stronie: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/ lub przez stronę urzad24.inpost.pl/umslubice.
    Wydrukowany i wypełniony wniosek oraz załączniki (o ile są wymagane), należy zapakować, opłacić i wydrukować etykietę nadawczą (nie zapomnieć o naklejaniu etykiety na kopertę) i nadać w dowolnie wybranym przez siebie Paczkomacie na terenie gminy. Lista Paczkomatów dostępna jest na stronie urzad24.inpost.pl/umslubice.

  8. Jakie dane muszę podać, żeby nadać dokumenty do Urzędu?

    Najczęściej są to dane osobowe i adresowe wynikające z treści wniosku, (numer telefonu oraz adres e-mail – niezbędne w przypadku nadania przesyłki z Urzędu przez Paczkomat).

  9. Jak nadać dokumenty w Paczkomacie?

    To bardzo proste! Zlokalizuj wybrany przez Ciebie Paczkomat, a następnie udaj się tam z przygotowanymi wcześniej dokumentami. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Mam już paczkę ze specjalną etykietą”. Następnie zeskanuj kod kreskowy z etykiety i włóż dokumenty do skrytki.

  10. Jakie dane muszę podać przy Paczkomacie, żeby odebrać dokumenty od Urzędu?

    Wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów jest możliwy poprzez zdalne otwarcie skrytki przy pomocy aplikacji InPost Mobile. Możesz je również odebrać wprowadzając na ekranie numeru telefonu oraz kod odbioru otrzymany w wiadomości.

  11. Mam problem z odbiorem przesyłki z Paczkomatu? Z kim mogę się kontaktować?

    Można skontaktować się z infolinią InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pon. – pt. 7:00 – 22:00, sob. 8:00 – 20:00, niedz 8:00 -18:00, w święta 8:00 -16:00.

  12. Jakie dokumenty mam dostarczyć Urzędu Miejskiego, żeby załatwić daną sprawę?

    Procedury załatwianych przez Urząd spraw określone są w Kartach Usług, wraz z zworami wniosków dostępne na stronie Urzędu: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/

  13. Co mam sprawdzić przed złożeniem dokumentów w Paczkomacie?

    Sprawdź czy na pewno składasz wniosek na prawidłowym druku
    Starannie wypełnij wniosek
    Sprawdź, czy masz wszystkie niezbędne dokumenty
    Sprawdź, czy dokumenty zawierają prawidłowe dane, czy nie ma w nich pomyłek
    Sprawdź, czy załączyłeś prawidłowe druki opłat

  14. Co się stanie, jeśli złożone przeze mnie dokumenty będą nieprawidłowe, jak długo będę czekał na załatwienie sprawy?

    Urząd Miejski w Słubicach dołoży wszelkich starań, aby załatwić pozytywnie Twoją sprawę i w najszybszym możliwym terminie.
    W przypadku braków formalnych (brak załącznika, opłaty itp.) zostaniesz powiadomiony telefonicznie lub wezwany pisemnie, do uzupełnienia dokumentów, czy poprawienia błędów. Nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.