• Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł Bez kategorii
    Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł
    Czytaj więcej
  • Pracujemy na bieżąco, ale są nowe zasady obsługi interesantów Gmina
    Pracujemy na bieżąco, ale są nowe zasady obsługi interesantów
    Czytaj więcej
  • Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą Gmina
    Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą
    Czytaj więcej
  • Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina Gmina
    Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina
    Czytaj więcej
  • Dwumiasto
    Dwumiasto “odpala” iluminację mostu
    Czytaj więcej
  • Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie Gmina
    Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie
    Czytaj więcej
  • Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić... Gmina
    Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić…
    Czytaj więcej
Gmina

InPost Urząd 24 – Nowa usługa Urzędu Miejskiego w Słubicach

4 lutego 2021r.

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w związku z uruchomieniem usługi InPost Urząd24.

  1. Na czym w praktyce polega nowa usługa InPost Urząd24?

    Dzięki nowej usłudze możesz załatwić wybrane sprawy urzędowe – złożyć wnioski w dowolnym Paczkomacie na terenie Gminy Słubice, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.
    Uwaga! Osobistego stawiennictwa w Urzędzie wymagają np. sprawy meldunkowe, z zakresu dowodów osobistych czy rejestru PESEL, inne określone przepisami prawa.
    Natomiast ze strony Urzędu poprzez Paczkomat początkowo będą doręczane dokumenty dotyczące korzystania z gruntu (m.in. najem, dzierżawa) na terenie Gminy Słubice (na bazarze przy ul. Sportowej), jeżeli Interesant spełni jeden z następujących warunków:
    – wystąpi do Urzędu o takie doręczenie i wskaże nr telefonu oraz adres e-mail,
    – przy pierwszej przesyłce do przedsiębiorcy wyrazi zgodę na doręczanie jej poprzez – Paczkomat i wskaże nr telefonu oraz e-mail.

  2. Jakie sprawy mogę załatwić w Paczkomacie przy Urzędzie?

    Poprzez Paczkomat można złożyć do Urzędu Miejskiego w Słubicach wnioski w niemal wszystkich sprawach załatwianych dotychczas osobiście, z wyjątkiem spraw, które wymagają osobistego stawiennictwa. Link do strony wniosków: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/ lub przez stronę urzad24.inpost.pl/umslubice.

  3. Gdzie mogę nadać dokumenty do Urzędu Miejskiego?

    Dokumenty do Urzędu nadać można w dowolnym Paczkomacie na terenie Gminy Słubice.

  4. Gdzie mogę odebrać dokumenty od Urzędu Miejskiego?

    Dokumenty dotyczące korzystania z gruntu możesz odebrać z Paczkomatu znajdującego się przy Urzędzie Miejskim Słubicach:
    Paczkomat SLB05M – 69-100 Słubice, ul Akademicka 1 – jeśli wyrazisz zgodę na ich doręczenie w takiej formie.
    Natomiast jeśli takiej zgody nie będzie, to zarówno te dokumenty jak i dokumenty w pozostałych sprawach będą przesyłane jak dotychczas, na adres nadawcy.

  5. Czy otrzymam powiadomienie, że Urząd nadał do mnie dokumenty?

    W przypadku nadania poprzez Paczkomat – tak, otrzymasz powiadomienie od InPost, że Twoja przesyłka jest do odbioru w Paczkomacie wraz z adresem Paczkomatu. Powiadomienia są wysyłane poprzez e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile.

  6. Czy usługa nadania dokumentów jest płatna?

    Tak, koszt usługi nadania przesyłki do Urzędu to 5,99 zł brutto.

  7. W jaki sposób muszę wypełnić wniosek, żeby wysłać do Urzędu Miejskiego?

    Możesz złożyć własny wniosek, albo skorzystać z druków dostępnych na stronie: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/ lub przez stronę urzad24.inpost.pl/umslubice.
    Wydrukowany i wypełniony wniosek oraz załączniki (o ile są wymagane), należy zapakować, opłacić i wydrukować etykietę nadawczą (nie zapomnieć o naklejaniu etykiety na kopertę) i nadać w dowolnie wybranym przez siebie Paczkomacie na terenie gminy. Lista Paczkomatów dostępna jest na stronie urzad24.inpost.pl/umslubice.

  8. Jakie dane muszę podać, żeby nadać dokumenty do Urzędu?

    Najczęściej są to dane osobowe i adresowe wynikające z treści wniosku, (numer telefonu oraz adres e-mail – niezbędne w przypadku nadania przesyłki z Urzędu przez Paczkomat).

  9. Jak nadać dokumenty w Paczkomacie?

    To bardzo proste! Zlokalizuj wybrany przez Ciebie Paczkomat, a następnie udaj się tam z przygotowanymi wcześniej dokumentami. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Mam już paczkę ze specjalną etykietą”. Następnie zeskanuj kod kreskowy z etykiety i włóż dokumenty do skrytki.

  10. Jakie dane muszę podać przy Paczkomacie, żeby odebrać dokumenty od Urzędu?

    Wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów jest możliwy poprzez zdalne otwarcie skrytki przy pomocy aplikacji InPost Mobile. Możesz je również odebrać wprowadzając na ekranie numeru telefonu oraz kod odbioru otrzymany w wiadomości.

  11. Mam problem z odbiorem przesyłki z Paczkomatu? Z kim mogę się kontaktować?

    Można skontaktować się z infolinią InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pon. – pt. 7:00 – 22:00, sob. 8:00 – 20:00, niedz 8:00 -18:00, w święta 8:00 -16:00.

  12. Jakie dokumenty mam dostarczyć Urzędu Miejskiego, żeby załatwić daną sprawę?

    Procedury załatwianych przez Urząd spraw określone są w Kartach Usług, wraz z zworami wniosków dostępne na stronie Urzędu: https://slubice.pl/zalatw-sprawe/

  13. Co mam sprawdzić przed złożeniem dokumentów w Paczkomacie?

    Sprawdź czy na pewno składasz wniosek na prawidłowym druku
    Starannie wypełnij wniosek
    Sprawdź, czy masz wszystkie niezbędne dokumenty
    Sprawdź, czy dokumenty zawierają prawidłowe dane, czy nie ma w nich pomyłek
    Sprawdź, czy załączyłeś prawidłowe druki opłat

  14. Co się stanie, jeśli złożone przeze mnie dokumenty będą nieprawidłowe, jak długo będę czekał na załatwienie sprawy?

    Urząd Miejski w Słubicach dołoży wszelkich starań, aby załatwić pozytywnie Twoją sprawę i w najszybszym możliwym terminie.
    W przypadku braków formalnych (brak załącznika, opłaty itp.) zostaniesz powiadomiony telefonicznie lub wezwany pisemnie, do uzupełnienia dokumentów, czy poprawienia błędów. Nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ