BIP
A+
A-
  • Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł Bez kategorii
    Na inwestycje w 2022 roku gmina przeznaczy ponad 29 mln zł
    Czytaj więcej
  • Pracujemy na bieżąco, ale są nowe zasady obsługi interesantów Gmina
    Pracujemy na bieżąco, ale są nowe zasady obsługi interesantów
    Czytaj więcej
  • Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą Gmina
    Park przy alei Niepodległości zmieni się nie do poznania! Burmistrz podpisał umowę z wykonawcą
    Czytaj więcej
  • Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina Gmina
    Mamy to! Dostaliśmy ponad 4,7 mln zł na ścieżkę rowerową od ul. Sportowej do Drzecina
    Czytaj więcej
  • Dwumiasto
    Dwumiasto “odpala” iluminację mostu
    Czytaj więcej
  • Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie Gmina
    Do USC i wydziału spraw obywatelskich trzeba się umówić telefonicznie
    Czytaj więcej
  • Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić... Gmina
    Przypominamy, gdzie w Słubicach można to zrobić…
    Czytaj więcej

Deklaracja dostępności

Gmina Słubice zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Gmina Słubice.

Data publikacji strony internetowej: 2012-11-08. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-12-15.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
  • Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
  • Udostępnione materiały wideo nie posiadają transkrypcji tekstowej,
  • Dla informacji brak właściwej relacji,
  • Na stronie internetowej nie przedstawiono zrozumiałej kolejności przedstawianych treści,
  • Elementy nawigacyjne polegają właściwościach zmysłowych,
  • Na stronie nie określono prawidłowej wartości celu danych wejściowych,
  • Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
  • Zwiększając odstępy w tekście następuje utrata treści,
  • Na stronie znajdują się istotne elementy, które nie mogą być obsłużone wyłącznie za pomocą klawiatury,
  • Nie zapewniono kolejności fokusu zgodnie przyjętą konwencją w kulturze,
  • Brak widocznego fokusu aktualnie zaznaczonych elementów,
  • Strona nie udostępnia funkcjonalności w postaci weryfikacji błędu danych wejściowych.
Wyłączenia:
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
  • niektóre filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-10-27. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Adam Owsiański, it@slubice.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 95 737 2012. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Urząd Miejski w Słubicach
    ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice.
    Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice. Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Akademickiej, oraz od strony podwórka Urzędu. Dla gości przeznaczone jest wejście od strony ulicy Akadamickiej. Szerokość drzwi pozwala na przejazd wózkiem inwalidzkim. Brak stopni, wejście bezpośrednio z chodnika.

  2. W budynku znajduje się winda dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  3. Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

  4. Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.

  5. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

  6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Aplikacje mobilne

Google Play
Android eSłubice - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.sputnik.slubice&hl=pl


App Store
iOS eSłubice - https://apps.apple.com/pl/app/pl.sputnik.slubice/id1387382480


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ